Երաժշտութիւն՝ Սուրբ Կիրակոսի Կամարներուն Ներքեւ
«ԱԿՕՍ»
Սուրբ Կիրակոս Եկեղեցւոյ վերանորոգումը միայն տաճարի մը վերակենդանացումէն աւելին կը խորհրդանշէ։ Երկար տարիներ անտէրութեան մատնուած եկեղեցւոյ ի հիմանէ վերակառուցելու գաղափարը զանազան շրջանակներու կողմէ տարակուսանքով դիմաւորուած էր։ Կ՚ըսէին թէ ինչի՞ կը ծառայէ ժողովուրդ չունեցող եկեղեցիի մը կառուցումը։ Այս հարցումը երկու հետեւանք ունեցաւ։ Նախ տեսանք թէ եկեղեցիի վերաբացումով ի յայտ եկան եւ համախմբուեցան բազմաթիւ հայեր, որոնք նախապէս ամբողջովին տարանջատուած էին։
Այս յաղթանակ էր եկեղեցին վերակերտելու ուխտածներուն համար։ Յաջորդող քանի մը տարիներուն Ամիտա մատնուեցաւ քաղաքացիական կռիւներու աւերին։ Այդ դժբախտութենէն իր բաժինը ստացաւ նաեւ Սուրբ Կիրակոս Տաճարը։
Այս անգամ աւերը եւ սրբապղծութիւնը կասեցնելու համար աւելի լուրջ ներուժ մը կար քաղաքին մէջ, որու հետեւանքով կատարուեցաւ եկեղեցւոյ նորոգութիւնը եւ օծումը։
Հիմա այլեւս Սուրբ Կիրակոսը թէ՛ աղօթատեղի է, թէ՛ մէկտեղման վայր եւ թէ մշակութային կեդրոն։ Այսպէս հայազգի երգահան ու երաժիշտ Ստեփան Եփրեմեան յատուկ համերգով մը ներկայացուց հայ երաժշտութենէ ընտիր նմոյշներ։
«Արգիլուած Սերենատ» խորագիրով հաղորդման ընթացքին պաստառին վրայ ցոլացին նաեւ վերջին տարիներու համահայկական ապրումներէ քաղուած տեսանիւթեր, որոնք ալ աւելի փայլ տուին Կոմիտաս Վարդապետի, Սայաթ Նովայի եւ Արամ Տիգրանի գործերէն բաղկացած երաժշտական համերգին։